vineri, 3 octombrie 2014

HOTIA PROTEJATA DE POLITIE: O REALITATE LA PUIESTI !

Cum era de asteptat, si in anul acesta binevoitorii spargatori din altzi ani au avut amabilitatea sa-mi sparga casa, gest devenit traditzie in ultimii ani. Multzumirile mele le voi transmite personal, cu tirnacopul, caci in mod la fel de traditzional politzia din Puiesti a facut totul ca sa ii scoata basma curata, si sa anuleze orice posibilitate de a ramine vreo urma care sa poata duce la identificarea hotzomanilor asa de mult iubiti de politzaii locali.
Desi m-am dus chiar a doua zi sa raportez spargerea, dupa ce m-am dus direct la procuratura din Barlad, aceiasi agenti Lazar, Rosca si Vrabie (cei din 2012) au raspuns PREZENT! plini de rivna, venind la fatza locului dupa... doua zile, cu promisiunea ca vor aduce criminalistul atit de mult dorit de mine... a doua zi (deci a treia de la data spargerii). A doua zi au avut sarmaneii o sedintza atit de istovitoare incit au uitat pur si simplu sa mai anuntze criminalistul, pe care l-au prezentat victoriosi tocmai vineri, adica dupa patru zile jumate de la cererea mea, si la cinci zile jumate de la data spargerii, in asa fel ca bietul criminalist nu a mai putut gasi nici o amprenta, ba nici macar cele citeva amprente de-ale mele lasate pe o folie de plastic curata-curatzica in urma cu doua zile. Iata ce inseamna operativitate, seriozitate si profesionalism! Cu asa politzai hotzii n-au de ce sa se teama!

Mi s-au furat un binoclu NIKON adus din SUA, un aparat foto ZENIT rusesc, un cutzit de vinatoare, o trusa de chei cu clichet, citeva scule de bicicleta, niste zahar, doua telefoane defecte si cartea de identitate. Ce mare brinza! Poate ca domnii hotzi doresc sa cumpere pe credit folosind actul meu de identitate, sau doresc sa dea vreo alta spargere lasind actul meu la fatza locului, drept proba, -asa ca nu trebuie sa ne ambalam si sa ii siciim cu intrebari stupide,urmariri de prost gust sau anchete tracasante. Sa fie intr-un ceas bun ,si sa le uram noi si stralucite succese!

Criminalistul venit la fatza locului m-a si admonestat ca de ce am anuntzat asa de tirziu (deci dupa cinci zile), iar cind i-am raspuns ca l-am cerut inca de luni a facut ochii mari. Si inca si mai mari i-a facut cind a aflat ca era cea de-a patra spargere din ultimii sase ani la mine si a nu-stiu-cita-a-zecea din comuna in ultimii ani. Si-a dat seama omul cu ce are de-a face!

Nu s-a mai gasit, evident nici o urma, iar vajnicii politzai condusi cu mina de rugina de fier de chestorul Chiper de la Centrul de Interventii din Iana se joaca in continuare de-a politzistii, desi nu sint decit niste mascarici ordinari, care fac clovnerii stupide incercind sa para reprezentantzi ai legii pentru care cuvintul COMPETENTZA este sinonim cu INEFICIENTZA! Din ce balamuc or fi scapat nu poate da nimeni informatzii, dar e sigur ca n-au nimic in comun cu activitatea de politzisti!

Ma asteptasem, dupa rateul dat in 2012 ca Rosca, Vrabie si seful de post Lazar sa fie datzi afara ptr incompetentza, dar se pare ca un rateu se considera in Politzia Romana drept o mare realizare, caci se pare ca au fost si avansatzi!? Cind i-am vazut iarasi, era sa dau in dambla! Deja stiam ca sansele de a baga hotzii la pirnaie incep sa tinda spre zero!

Exista insa si o parte buna aici: Daca in 2012 nu stiam cine ar putea fi cretinii care indepartasera gratiile si intrasera cu mine in casa, inca de la spargerea de anul trecut mi-am dat seama cine dracu' sint cei doi idiotzi care ma cred pe mine cretin in nestare sa dau de urma lor. E vorba de doi dobitoci din sat, cu doar citeva clase la activ, fara cazier, si din care unul e chiar din mahalaua mea. Fac insa parte dintr-o retzea de spargatori ce actzioneaza in zona de granitza dintre judetzele Bacau si Vaslui, si care schimba lucrurile furate dintr-un judetz in altul. Sint destul de multzi, instruitzi de cineva care a facut puscarie, si care i-a invatzat niste smecherii pe care le aplica cu oarecare succes, caci lipsa de finetze si grosolania specifica unor insi incultzi ii face sa comita greseli timpite si sa poata fi cu usurintza identificatzi, daca se doreste cu adevarat acest lucru. Iar eu doresc cu adevarat acest lucru.
Si mai e ceva: sint cu sigurantza protejatzi de politzistii din Puiesti, care fac totul ca orice pista ce ar duce pina la ei sa fie indepartata. Acest lucru este foarte evident, politzaii locali refuzind sa aduca criminalisti la vreo spargere, indiferent unde ar fi avut loc, si nefacind altceva decit sa te intrebe prosteste pe cine banuiesti tu, dupa care se duc si dispar in noapte,iar banuielile nu se confirma niciodata.

Sa nu credetzi ca ii banuiesc pe politzaii de aici ca ar comanda spargerile din comuna! Nici pomeneala: ar fi sub nivelul lor! Si-apoi, ce sa imparta hotzii din lucrurile de mica valoare furate de prin case de amarasteni ? Daca binoclul meu ar avea sanse sa fie rivnit de vreun stab de la Politzie, ce sa faca ala cu tzoluri, scule de bicicleta,samintza de lucerna,cearceafuri,vreun televizor demodat,damigene,telefoane defecte sau banale, etc ?! Nu le-ar ajunge nici pe-o masea, mai ales ca seful de post Lazar Alin-Bogdan are un Opel, si lantzurile de carutza ori securile nu-i prea sint de folos, in conditziile in care domiciliaza la Barlad! Aici e vorba de altceva!

Ceea ce banuiesc eu, si ar explica cu sigurantza furia cu care ii protejeaza pe hotzii din Puiesti (si Iana,se pare) ar fi ca seful de post Lazar ii foloseste pe hotzii mei pentru a da diverse spargeri prin tzara, mai ales in zona Moldovei, la case bogate, de unde se pot ciordi lucruri de valoare. Hotzii ar fi dusi cu masina politzaiului la locul spargerii, li se da planul ,li se dau chei potrivite sau scule de efractie, manusi, cagule, etc... iar prada le revine practic integral "patronilor" ,hotzii primind doar o remuneratzie destul de consistenta. Si dreptul de a fura nestingheritzi din comuna, drept bonus.

Doar asa s-ar putea explica maniera total neprofesionista in care sint derulate anchetele furturilor comise in ultimii sapte-opt ani, de cind este sef de post Lazar Alin-Bogdan. Nu vad absolut nici o alta explicatzie.
De aceea va cer sa verificatzi, voi cei care il cunoastetzi pe Lazar, dar si pe Rosca, Vrabie si pe chestorul Chiper, daca nu cumva, dupa ce acestia v-au vizitat vreodata, nu a avut loc vreo spargere sau tentativa de spargere, dupa un timp mai lung sau mai scurt. Nu va luatzi dupa behaielile ironizante ale mascaricilor astora, caci daca au intr-adevar in comun cu spargerile respective vor juca mereu cartea nevinovatziei, ba va vor aminti ca ei v-au avertizat ca sint hotzi si trebuie sa va luatzi masuri suplimentare de sigurantza, ca..ca...ca... Anuntzatzi DIICOT, caci este vorba despre un caz evident de criminalitate organizata, si pe viitor riscatzi sa primitzi iarasi vreo "gaura"! Astia-s lacomi si apucatzi, pina ce nu-s datzi de pamint nu se potolesc!

Daca ati avut asemenea probleme, scrieti-mi pe adresa: wolfdoran@yahoo.com, si spuneti-mi ce s-a intimplat. Am acum dovezi ca intr-adevar politzaii locali chiar sint mina in mina cu hotzii, si sper sa ii pot trimite cit mai curind intr-o calatorie de ani buni intr-unul din locurile racoroase ale Romaniei. Tzinetzi aproape!
(va urma...)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu