joi, 12 aprilie 2012

ARTICOLUSH DE FOND

Cine sint io, si ce dreacu'vreau:

  Sint un jurnalist afurisit, parashutat intr-o localitate rurala destul de inapoiata, unde ma chinui sa fac ceva agricultura, si ma cert cu shnapanii locali. Blogul acesta se vrea un fel de jurnal al localitatzii, si al comunei.Dar si al meu, personal. Va voi prezenta aici fapte de viatza reale, oameni reali, minarii reale si evenimente absolut reale. Vetzi afla cum se face agricultura pe colinele Tutovei, cum se fura, cum se-njura, cum se trage mitza de coada, dar si cum se mai si munceste uneori, cum sufera unii, cum nu TE sufera altzii, ... si toate astea vazute prin prisma judecatzii -partinitoare uneori- a unui tip care, desi zace de vreo doishpe ani prin zona, tot strain a ramas.
  Va invit sa facetzi cunostintza cu Romania rurala reala, nu cu "farmerii" innaftalinatzi care se prezinta pe la diverse posturi teve pe post de sateni reprezentativi. Va voi prezenta ce probleme au oamenii de la tzara, ce gindesc (sau mai bine spus: ce sustzin ei ca ar gindi), mici legende locale, aventuri de mica amploare, oameni reprezentativi, etc... Dar si activitatea mea de tzaranoi in devenire, de jurnalist pamfletar si dat dracu', si de erou de birfe locale.
  Nu am pretentzia ca voi spune doar adevarul: voi spune ce cred eu despre ce se-ntimpla pe-aici, si sper ca nu va vetzi plictisi pe paginile mele. Stiu ca sint destul de neimpartzial, asa ca nu am pretentzia ca as fi SUPEROBIECTIVUL. Dar nu va facetzi probleme: partinitor sau nu, stiu sa scriu si sa atrag atentzia, si multzi au sa scheaune, dupa ce ii voi lovi de-aici !

  JURNALUL DE LALESTI s-a lansat! Tzinetzi aproape, ca aici chiar avetzi ce pierde, daca nu-l cititzi !

   Dan Doran
 jurnalist independent

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu