miercuri, 3 octombrie 2012

Dupa cum stitzi,am lansat o campanie de stringere de semnaturi pentru demiterea parlamentarilor, care este, pina azi de un succes relativ. Un succes, caci deja oamenii au inceput sa ma caute ca sa dea semnaturi, dar un succes marunt, caci lumea inca se codeste, unii nestiind despre ce e vorba, altzii temindu-se ca li s-ar putea intimpla ceva ,daca semneaza. Politicienii locali se agita din umbra, si incearca sa sperie oamenii, caci o campanie de succes in acest domeniu se poate transforma oricind si intr-o campanie de semnaturi pentru demiterea lor. Cind am vrut sa string semnaturi, duminica, la Puiesti, un politzist m-a atentzionat ca n-am autorizatzie, asa ca am sters-o. O sa cer eu autorizatzie, dar o sa tzin si un miting baban, sau chiar si o serie de mitinguri prin zona. Lumea inca nu stie ca are dreptul nu doar sa fie jefuita ,ci si sa le dea peste bot jefuitorilor. Politicarzii sint obisnuitzi sa primeasca bani de pomana fara sa fie contestatzi vreodata, si oamenii trebuie sa invetze ca EI le dau bani politicienilor, si acestia nu au de fapt nici un franc care sa fie de fapt al lor, ci totzi banii pe care-i vehiculeaza acesti nenorocitzi tupeisti sint de fapt banii pe care totzi romanii i-au scos din buzunare de-a lungul anului sub forma de impozite si taxe. Sa vedem ce efect va avea mitingul meu.Pina atyunci, pace!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu