marți, 12 noiembrie 2013

Un pericol real: ness-ul AMIGO traficat

In urma cu vreo luna am cumparat o cutie de nes AMIGO de la un magazin din Puiesti. Am baut zeci de cutii de asemenea produs, si eram foarte multzumit de acesta. Dar acasa am observat ca nesul cumparat nu mai semana deloc cu ceea ce cumparasem mai inainte. Mai intii, folia protectoare din interior era mult mai subtzire, iar scrisul de pe ea (amigo) era mult mai marunt si in rinduri mai dese. Ma rog, asta ar fi putut sa fie o schimbare normala de look, caci oamenii nu beau cutia sau folia, ci contzinutul. Dar tocmai contzinutul e problema. Inauntru am gasit un soi de faina maronie, cu un oarecare aspect si gust de cafea, cu totul deosebita de nesul stiut de mine pina atunci.
Am zis ca o fi vreo schimbare de consistentza. Dar mai tirziu, cind am preparat mixtura, am vazut ca praful se dizolva foarte greu, chiar si in apa fierbinte.
Dar asta nu ar fi nimic. Partea cea mai nasoala au constituit-o efectele asupra organismului pe care le-a avut porcaria respectiva. La inceput nu am avut nimic, caci am baut putzin, si rar. Dar cind am inceput sa consum zilnic nes am inceput sa am probleme cu urinatul (urinam putzin si greu), apoi am inceput sa am probleme cu vederea (nu mai vedeam bine de aproape), si mai apoi am inceput sa simt o sete cumplita, mi se usca gura din cinci in cinci minute, iar limba o simtzeam ca pe o bucata de lemn uscat in gura!
Nu mi-am dat seama ca de vina era praful cumparat de mine pe post de nes, ci am crezut ca am facut pietre la rinichi din cauza apei fierte pe care o beam in cantitatzi foarte mari din cauza racelii. Am inceput sa fac ceai de coada-calului si matase de porumb, si am renuntzat si la nes, si in curind simptomele au disparut. Mi-am dat insa seama ca mixtura aia infecta era de vina. Ataca fie vezica, fie prostata, fie rinichii, fie pe toate trei.
Am dus porcaria de cutie la politzie, dar nu cred ca vor face macar vreo analiza, caci politzaii comunei sint exact cei din bancurile cu Bula, iar daca fac doar eu reclamatzie se poate crede ca a fost doar un accident. Insa cutia cu porcarie se deosebeste net de cea originala, avind nu doar altfel de folie, ci si un capac mai mare. Deci nu au fost traficate numai citeva cutii, ci s-a produs in fabrica un numar de citeva mii sau zeci de mii de cutii traficate, deci pericolul este foarte mare.
Deci ,daca atzi cumparat nes AMIGO, iar dupa ce atzi baut incepetzi sa avetzi probleme cu vederea, cu urinatul si vi se usuca gura foarte des, mergetzi urgent la medic, si eventual ducetzi si cutia cu mixtura la analize, caci are in ea ceva foarte periculos pentru sanatate. Si anuntzatzi pe toata lumea, caci nu se stie cite victime o sa faca setea de parale a unor descreieratzi pentru care sanatatea oamenilor nu conteaza !

Produsul traficat este un soi de praf, ca o faina maronie, deci nu are granulatzia nesului. Cutia are un capac un pic mai mare, iar folia protectoare este mult mai subtzire, cu aspect de coaja de portocala, si cu scrisul mai mic si in rinduri mai dese. Cei care au produs mixtura pot fi multzumitzi: si-au cistigat dreptul de a atirna gratuit de-o craca in orice parc sau padure din Romania!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu