joi, 23 iunie 2016

DASCALUL GHEORGHE CUCU DIN LALESTI

Cind cinta El Gheorghe
Biserica plinge!
Icoanele crapa si sfintzii din groapa se zbat, ingroziti:
"-Iar rage Satana!
Iar dracul ne spurca!
Plesneste din coada,si pute-a pucioasa: e Dracul, fugiti!"

Si spune Satana:
"-Mi-e drag Gheorghe Cucu!
Crestin se preface si tare imi place cum cinta, pe nas!
E drac d'ala spurcat
Si fara rusine!
Iubeste paraua, se-nchina la Diavol,-doar el mi-e pe plac!

Si-mi place ca-ntr-una
Distruge, ca porcul!
Ador nesimtzirea, si Gheorghe se-omoara sa-mi faca pe plac!
In iad, linga mine,
Acolo i-e locul!
Si iadu-l maninca, prajit in cazanul tzinut de alt drac!"

Cind cinta El Gheorghe...


-----------------------------------------------------------------------------------------
INCA NU-I STIM...VITZA!

Cu totii stim ca Gheorghe Cucu este
Consilier local si dascal de poveste.
Dar ceea ce nu stim, ii este vitza:
Ofi din rasa York, sau Mangalitza?!


NU IL MAI SUPORTA !

Aseara, Gheorghe Cucu din Lalesti
Cuprins de-o grava criza de dementza
Urla turbat ca-si taie bietul porc:
Ca prea i-ar face multa... concurentza!


SEFUL LUI GHEORGHE !

Gheorghe Cucu din Lalesti:
Un dascal de te crucesti!
Duminica umple strana
Dar se-nchina la Satana!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu