marți, 27 ianuarie 2015

Politia si procuratura, implicate in cel mai rusinos si periculos act de politie politica din ultimele doua decenii.

DE CE S-A INTIMPLAT UNA CA ASTA

Dupa cum am mai prezentat, in 2014, in anul electoral 2000 TOATE partidele politice existente atunci, nereusind sa obtina fantasticul numar de douazeci de mii de MEMBRI FONDATORI ceruti de legea timpita emisa de si mai timpitii politicieni parlamentari in acelasi an, s-au vazut nevoite sa cumpere liste de asa-zisi membri fondatori de la diversi samsari descurcareti care au intocmit liste cu datele din buletinele unor cetateni care habar n-aveau de ce le sint solicitate datele respective, liste pe care samsarii le-au semnat in fals personal si le-au vindut mai multor partide infometate, partide care s-au prezentat mai tirziu la tribunale cu acele liste mincinoase cu care s-au inscris bine-mersi, scotindu-se insa definitiv in afara legii. Am facut chiar eu personal o cerere catre Procuratura Generala prin care am solicitat verificarea atenta a listelor cu care s-au inscris vrednicele (de spinzurat) "partide " dar, desi legea electorala prevedea ca daca nu erau solutionate TOATE contestatiile depuse impotriva unor candidati sau formatiuni politice alegerile nu puteau avea loc si rezultatul lor era nul cu desavirsire, -rezultatul acelor asa-zise alegeri a fost validat de functionarii pieriti de foame si Adrian Nastase-Ciordeala a ajuns un soi de premier-varza, iar mos Iliescu presedinte-gunoi. Dar vreme de patru ani au mincat gramezi de parale, au jefuit tzara la greu si si-au impus oameni santajabili in toate structurile importante ale statului. Iar ziaristii, ca sa taca definitiv, au inceput sa primeasca niste salarii asa de nerusinate incit au amutit pe vecie, mai ales cind era vorba sa critice coerent regimul sau sa pomeneasca despre faptul ca politicienii sint iresponsabili (de-a dreptul) si ca de fapt ei nu mai reprezinta statul din 2000.

Vazind ca nici autoritatile competente, nici presa ,nu mai au curaj si chef sa prezinte adevarul si sa indeparteze pericolul intrarii tzarii sub domnia bunului-plac al unor mafioti verosi si iresponsabili, am hotarit sa incep eu sa duc lupta de desteptare a romanilor, si am lansat o campanie de informare la nivel national, campanie pe care am realizat-o in special prin distribuirea de manifeste si publicatii personale pe care le-am raspindit prin cea mai mare parte a tzarii, intre anii 2000-2005, mai ales. Zeci de mii de manifeste au fost distribuite de mine atunci, manifeste indreptate atit asupra politicarzilor iresponsabili cit si a presei nesimtite, care a facut (si inca mai face) jocul politicarzilor. Le-am distribuit in special in Moldova,estul Munteniei si sud-estul Transilvaniei, in special in orasele Bucuresti, Ploiesti,Galati,Braila,Barlad, Vaslui, Iasi, Pascani, Roman, Miercurea-Ciuc,Brasov si Sibiu, dar le-am distribuit si in trenuri care le-au dus in toata tzara. Prezentam faptul ca aparatul de stat nu mai exista, iar oamenii trebuie sa se uneasca intr-o actiune revolutionara care sa mature toata mizeria politica. Nu mai exista de fapt nici stat, nici lege, caci legile emise de niste sarlatani inregistrati in fals la tribunale nu au nici o valoare, deci si cei care raspundeau la ordinele acestor sarlatani nu erau decit niste complici ordinari ai acestora, si numai printr-un referendum general se putea (si se poate) reintra in legalitate, deci o revolutie se impune chiar si in ziua de azi.

Bineinteles ca si politicarzii nu au stat cu miinile in sin.Disperati ca ar putea pierde ciolanul asa de mustos si ca ar fi putut fi trasi la raspundere, au facut tot posibilul ca tacerea sa se aseze pe matrapzlicurile lor, iar populatia sa nu afle ca ar putea foarte bine sa nu le mai dea atentie si ascultare, trimitzindu-i chiar la ocna. Asa ca au facut tot ce se putea ca adevarul sa nu fie dat in vileag si ei si cu averile lor atit de cinstit obtinute prin ciordeli demne de toata admiratia sa nu ajunga sub obroc. Si au folosit in acest scop atit mijloacele umane si financiare ale statului, cit si presa sau manipularea si dezinformarea cea mai ordinara.
Am fst urmarit prin toata tzara, cetatenii care primisera manifestele mele au fost amenintati, s-a incercat convingerea mea sa renunt, corespondentza mi-a fost interceptata si cenzurata, telefonul ascultat,am fost amenintzat direct etc...
Rezultatele campaniei insa au fost neobisnuit de bune, pentru o singura persoana si pentru infimele fonduri utilizate de mine in acest razboi -totusi - inegal.In 2001 ,cind am chemat poporul la revolutie ,au fugit din Bucuresti toti politicienii, cu ministrii si Iliescu in frunte, desi presa a tacut milc si foarte putini oameni au stiut de acea revolutie. In 2002, veniti cu CARAVANA CONSTITUTIEI la Bacau, parlamentarii pedeseristi au mincat bataie de la bacauanii infuriati ca promisiunile atit de gogonate ale ciorditorilor lui Nastase nu s-au indeplinit. Cauza a fost manifestul meu :"De ce va vrem, politicieni", unul dintre cele mai dure manifeste politice indreptate impotriva politicarzilor iresponsabili lansate vreodata in Romania. In 2003, in urma unei scrisori deschise trimise de mine presei straine, a venit in Romania celebra baroana Nicholson, comisar european, care i-a cerut lui Nastase-Ciordeala sa inapoieze banii mincati de pomana pina atunci, -cum ceream chiar eu in scrisoare.Tot in 2003 am lansat campania impotriva presei lase si obediente, campanie dusa sub numele de ADEVARUL ESTE IARASI IN MANIFESTE!, campanie ce a dus la injumatatirea tirajului ziarelor politice in doar citeva luni. In sfirsit, in 2004 ,dupa ce presa ii facuse o campanie furibunda si toate sondajele il desermnau invingator, Nastase-Ciordeala a cazut in plin zbor catre ciolanul prezidential, lasindu-i locul ochiosului de Popeye-Basescu, iar pedesereul devenit pesedeu a intrat in opozitie -asta ca urmare a scrisorii-avertisment trimisa de mine catre institutiile de ordine si aparare, scrisoare in care ii avertizam ca ii omor ca pe ciori chiar pe cei care vor incerca sa ii protejeze pe politicarzii iesiti in urma acelor "Alegeri", cu Ciordeala in frunte. Textul scrisorii-avertisment l-am prezentat aici pe blog, cu titlul: O SCRISOARE CARE A SCHIMBAT ISTORIA. Si au mai fost si alte rezultate, de mai mica importanta.


Se intelege ca, avind in vedere ca obtineam rezultate acolo unde nici macar presa independenta nu obtinuse mare lucru, eram considerat un ins deosebit de periculos pentru interesele mafiei politice, mai ales ca in urma pierderii alegerilor din 2004 mafiotii pedeseristi au pierdut miliarde de dolari in afaceri si minarii intrerupte de cei opt ani de opozitie. Deci am fost inconjurat in permanenta de ochi si urechi cascate sa prinda cea mai mica miscare a mea. Inutil, ce-i drept, caci am stiut sa previn mereu actiunile adversarilor mei, sa pastrez secretul cel mai adinc, sa inventez mereu noi mijloace de lupta si sa imi domin adversarii in orice moment, lovindu-i acolo unde ii durea cu adevarat cel mai tare. In plus, am stiut sa profit de greselile adversarilor mei, si de multe ori am transformat o nereusita sau un esec intr-un veritabil triumf. Iar asa ceva, politicarzii de orice culoare nu pot sa suporte.

VINE BUSH ! SA FACEM PAZA !

In toamna lui 2001, Ciordeala al nostru intrevedea sansa sa devina un om foarte important. Urma sa primeasca vizita unui personaj de prima mina, care putea sa ii confere aura de ins bagat in seama de maharii lumii, si sa capete si ceva dolari de ros, caci era teribil de flamind.Venea Marele Bush, omul in mina caruia se aflau friiele puterii celui mai mare stat capitalist al lumii, si omul care iti putea impusca buzunarul nehalit ci salve de dolari bine sunatori. Venea Fratele cel Mare, venea Uncle Sam, venea Marele Creator de Ciolane, venea Regele Democratiei Bazate pe Aur, venea... dar cine nu venea ?!
De venit, venea. Dar nu venea de tot, ci doar pentru citeva zile, iar dolarii puteau sa vina sau sa plece si ei, odata cu Inaltul Personaj. Si daca ar fi aflat acest Inalt ca Ciordeala si trupa lui de glumeti nu reprezinta de fapt statul roman, ci sint chiar niste glumeti facuti sa provoace risul la circ, mai mult ca sigur ca nu si-ar fi lasat mai mult de doi-trei dolari in miinile Marelui Transpirat cel setos de putere. Putzin. Foarte putzin, fatza de foamea grasanului nostru, care se credea chiar premier al Romaniei, si viitor presedinte sigur al acesteia. Deci, trebuia sa actioneze. Si... a actionat!

Cu o zi inainte de Marea Vizita Aducatoare de Glorie si Parale, au sosit la Lalesti trei vrednici politisti romani. Unul era chiar seful de post de la Puiesti de atunci, pre numele lui Dorinel Usurelu, cel care avea mai tirziu sa devina seful serviciului zonal de politie rurala cu sediul la Bârlad. Al doilea, era Chiper... actualul agent coordonator al centrului teritorial al politiei cu sediul la Iana. Si mai era unul, cu mustatza, al carui nume nu l-am aflat, inca . Mai erau parca si vreo doi civili, foarte discreti. Debarcati in Lalesti, cei trei au inceput sa puna la cale o fapta de un eroism zguduitor, care avea sa ramina in istoria locala ca o pilda despre cum niste politisti bine intentionati se pot transforma in cirpe de sters la cur ai politicienilor aflati la putere. Mai precis, au pus la cale impiedicarea mea de a ma putea duce la Bucuresti si sa ii stric Marelui Shunculos spectacolul prin care el urma sa capete prestanta si garantie pentru obtinerea postului de Presedinte al statului bananier Romania.
Cum nu puteau sa stea chiar ei trei de paza noaptea in fatza casei mele, au apelat la doi amariti din sat, care au tremurat doua nopti linga sparturile din gardul meu, ca nu care cumva sa fug sa ii pot spune Bushanului ca asa-zisii politicieni reprezentativi viriti sub nasul lui nu sint decit niste jalnici borfasi fara partide ,macar. Ori, cum eu nici nu stiusem ca va veni Bush, si nici nu ma pregatisem pentru eventualitate, nici nu aveam de gind sa plec spre Capitala, caci daca as fi stiut, puteti fi siguri ca dispaream ca prin minune, si pina la Bucuresti nu m-ar fi putut ajunge nimeni din urma! Dar asa, fapta eroica a celor trei caraghiosi a reusit sa se transforme intr-o rusinoasa infractiune de politie politica. In Lalesti, veselii reprezentanti ai (farade)legii au locuit cele doua-trei zile la invatatorul Sorin Taraze si la Maria Mauca, vecini de-ai mei, care in loc sa le crape capatzinile, i-au omenit ca pe niste oaspeti de onoare. Doar erau niste persoane importante, aflate in misiune importanta, ce mai !

Vizita Bushului s-a terminat in triumf absolut. A fost aclamat de fraierii rupti de foame care credeau ca preshul Americii vine sa dea dolari la tot muistul, Ciordeala se salta pe virfuri de i se vedeau ciorapii, de fericire ca-i bagat in seama, iar un curcubeu betziv n-a avut ce face si s-a cocotzat peste Bucuresti tocmai cind Georgica Dubluve isi termina cuvintarea. Bestial! Si, in plus, Doran a lipsit de la apel. Nasol.

PAZA,PAZA, LEGALA ESTI TU ?!...

Lumea din sat a acceptat fara rezerve comportamentul politzailor in chestiune. Pentru omul simplu tot ce fac cei care sint in stare sa iti fluture pe sub nas o hirtie oficiala este drept si fara drept de apel. Cetateanului fara cultura politica si juridica, daca ii arati o legitimatie de metrou sau un trichet-cadou de la farmacia Dona si ii spui ca esti de la SRI sau de la Centrul National de Politie pe Transcontainer, el se sperie si e gata sa faca tot ce-i ceri, de frica sa nu fie arestat sau batut de mascati.De aia si oamenii de la Pungesti, in loc sa se adune si sa-i ciomageasca la Vaslui pe jandarmii violenti ce le-au ocupat localitatea, s-au supus orbeste la ceea ce au crezut ei ca sint autoritati ale statului. Deci si lalestenii au crezut ca ceea ce mi s-a intimplat mie a fost legal si drept.

Dar... Eu nu sint un ins fara cultura politica si juridica, ci un ziarist veritabil, cu experienta, cunostintze si un talent putzin obisnuit. Si am sesizat imediat caracterul ultrapenal al actiunii, si multa, foarte multa puscarie meritata de voiosii si valorosii politzai atit de zelosi. Am facut deci de mai multe ori cereri la Procuratura Foarte Generala, la Presedintzie (sub Basescu), ba si la Ministerul de Interne si la SRI, ca sa cer informatii si declansarea unei anchete cu privire la minaria aia extra-ordinara. Se intelege, insa ca nu am primit nici un raspuns nici azi, la peste zece ani de la porcaria in chestiune, iar presa, anuntzata oficial de mine de mai multe ori a tacut plina de vitejie, fiind prea ocupata sa isi numere lovelele primite pentru spalaturile rectale facute cu limba prin dosurile potentatzilor politici ai momentului. Nu degeaba se spune ca tacerea aduce aur! Iar SRI mi-a comunicat ca nu ar exista pe numele meu nici un soi de dosar la ei, si incep sa cred ca asa e, caci m-am lovit doar de politzai si procurori iar mai tirziu am descoperit ca minaria era pusa la cale de procuratura.Implicati siguri: Mircea-Wili Brojban si Sorin Costescu, de la Procuratura Barlad, dupa cum voi demonstra mai apoi.Dar si serviciile secrete ale Armatei, din motive speciale.
Ori... legea cerea ca in sase luni de la inceperea unor actiuni de supraveghere , cel supravegheat sa primeasca o instiintare asupra acestui fapt si rezultatele acestei supravegheri, daca nu se lasa cu arestarea celui supravegheat, daca se descopereau fapte care sa aduca atingere sigurantei nationale. Si, cum siguranta nationala era atinsa tocmai de minariile politicarzilor care reprezentau statul fara drept, iar ceea ce faceam eu era tocmai ceea ce ar fi trebuit sa faca procurorii si sereistii, e normal ca nu am primit niciodata vreo instiintzare ca am fost urmarit, iar despre paza de la Bush s-a pastrat o tacere mormintala, si nimeni nu a avut curaj sa vorbeasca despre asta.Ce sa imi spuna? Ca sint buni de puscarie, pentru ca au folosit mijloace materiale si umane pentru a impiedica dezvaluirea unor minarii care aduceau atingere sigurantei nationale, pe care tocmai ei trebuiau s-o apere ?! Ar fi dat lumea cu ei de pamint, odata cu politicarzii pe care ii protejasera! Asa ca au lasat totul in suspensie, si nici pina azi nu s-a obosit nimeni sa cerceteze acest caz. Ba au lansat si zvonuri ca, daca s-ar dezvalui porcaria de la Lalesti,Romania nu ar mai ajunge in NATO si UE. Si cam asa ar fi fost!

(va urma...)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu